Великі шини для великих машин

+380 67 928 20 86 +380 44 250 59 42

ADAC знову звинуватили в недостатній незалежності шинних тестів

Канал WDR представив свіжу порцію звинувачень на адресу німецького автоклубу ADAC, а також поставив кілька запитань з приводу шинних тестів німецького клубу концерну Continental

adac.jpgНа початку цього року ADAC звинуватили в тому, що клуб маніпулює результатами своїх відомих шинних тестів, щоб збільшити свої прибутки і допомогти великим європейським виробникам. Через це клуб навіть був змушений на кілька тижнів перенести публікацію нових тестів, щоб їх правдивість перевірила незалежна організаціям. Представники Stiftung Warentest заявили, що жодних сумнівів у вірності тестів у них не виникло, але канал WDR знайшов нового експерта, який знову оголосив про те, що тести ADAC не можуть вважатися незалежними.

Віллі Мацке (Willy Matzke), який раніше займався тестами шин в Австрійському автомобільному клубі OAMTC, заявив, що ADAC використовував у тестах не тільки полігони, а й технічне обладнання деяких виробників. Більш того, деякі випробування навіть проводили самі представники шинних компаній. «Взагалі, можливості маніпулювати результатами тестів практично не обмежені», - додав експерт, який пропрацював у галузі 40 років.

Канал WDR також наводить слова інженера з «однією голландської шинної компанії», який нібито заявив, що в 1990 -х роках вони спеціально для ADAC виготовляли невеликі партії шин з ексклюзивним складом гумової суміші і поліпшеними характеристиками, які «не мали нічого спільного з комерційно доступними покришками».

Заяви анонімного джерела WDR в німецькому клубі залишили без уваги, але на звинувачення у використанні в тестах обладнання виробників ADAC відповів.

adac test1.jpg«Ми (ADAC, Stiftung Warentest та інші організації і автоклуби) дійсно використовуємо в тестах полігони різних компаній. Однак ми тестуємо куплені нами шини і використовуємо тільки наші машини і наших тест- пілотів. Таким чином, ми орендуємо просто "шматок асфальту". Ситуація дещо відрізняється в тестах на зносостійкість. Єдиний дійсно відповідний стенд є тільки у Bridgestone. Тому ці випробування перевіряються у них, проте ми додатково тестуємо шини, в тому числі Bridgestone, на звичайних дорогах, щоб порівняти результати».

adac test2.jpgADAC дійсно часто звинувачують у тому, що тести проводяться на полігонах виробників, особливо якщо перемагають шини саме тієї компанії, яка надала свій випробувальний трек. Кілька питань з цього приводу WDR направив в компанію Continental, на чиїх полігонах регулярно проводяться тести ADAC.

ADAC використовує технічне обладнання Continental у своїх тестах літніх або зимових шин?

Так, ADAC використовує наші професійні випробувальні полігони, щоб були виконані вимоги до високої відтворюваності результатів. Зокрема, тести проводяться на полігоні Contidrom.

Що конкретно використовує ADAC?

Вони тестують шини на швидкісному овалі, на зрошуваних трасах для випробувань на керованість і ефективність гальмування. Проводяться також тести на льоду.

Співробітники Continental побічно або безпосередньо беруть участь в тестах?

ADAC здійснює свої тести абсолютно самостійно.

У співробітників Continental є доступ до даних під час або після тестів ?

Ні.

Чи можуть дані потрапити у внутрішню базу даних компанії?

ADAC використовує власне вимірювальне обладнання. У співробітників Continental немає доступу до цієї інформації.